Opravy 4.7.5

Provedené opravy nahlášených nefunkčních záležitostí

Moderátor: S.O.S

Avatar uživatele
Kruxminor
Forum Admin
Forum Admin
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 Črv 2010, 16:57
Skype: Krumpixor
Server: soul aion
Frakce: Asmo
Char: Kruxminor
Class: Chanter
Legie: Game Master
Kontaktovat uživatele:

Opravy 4.7.5

Příspěvekod Kruxminor » 05 Pro 2015, 21:03

Zde bude vedený přehled oprav
Obrázek

Avatar uživatele
Kruxminor
Forum Admin
Forum Admin
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 Črv 2010, 16:57
Skype: Krumpixor
Server: soul aion
Frakce: Asmo
Char: Kruxminor
Class: Chanter
Legie: Game Master
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Kruxminor » 06 Pro 2015, 21:32

- úprava dropů: Tiamaranta Eye, Sauro Supply Base, a konkrétních NPC, co měly nechtěnný drop
- úprava rozbalovacích itemů
- deaktivace portů do nových lokací (budou ještě upravovány a dodělány)
- úprava HP NPC v Tiamaranta Eye, a bossů v pevnostech
- redukce spawnů truhel (Tresure box)
Config:
- úprava příkazů pro hráče
- nastavení přiměřených odměn za level
- nastavení časů dobývání podle původní verze (4.0)
Obrázek

Avatar uživatele
Osirius
Game Master
Game Master
Příspěvky: 109
Registrován: 31 Kvě 2015, 00:43
Frakce: Ely
Char: Osirius
Class: Song

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Osirius » 08 Pro 2015, 01:40

Úprava HP bossů ve fortkách v Tiamarantě nastaveno na statických 10m hp.

Avatar uživatele
Osirius
Game Master
Game Master
Příspěvky: 109
Registrován: 31 Kvě 2015, 00:43
Frakce: Ely
Char: Osirius
Class: Song

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Osirius » 09 Pro 2015, 00:53

Oprava cen obchodníků ceny nastaveny dle zakladního ratu.
Oprava levlů některých mobek v Idian Depths a Tiamaranta Eye. ¨
Příprava změn a korekce dropů v Levinshor a Kaldor pro brzké otevření veřejnosti.

Avatar uživatele
Kruxminor
Forum Admin
Forum Admin
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 Črv 2010, 16:57
Skype: Krumpixor
Server: soul aion
Frakce: Asmo
Char: Kruxminor
Class: Chanter
Legie: Game Master
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Kruxminor » 11 Pro 2015, 00:08

po restartu bude nahozeno:

Config
- rozšíření nabraných questů ze 40 na 120
- sladění časů zapnutí pevností
- vypnutí časového bonusu zisku GP (na žádost hráčů)

Static data
- úprava coin fontain - nastavení odměn při výměně medailí (fungují všechny), fontána v Tiamaranta Undeground odebírá Balaur Serum
- odmazání zdvojených dropů (nejspíše jen část)
- snížení DMG, HP NPC "Seasoned Commander" dobývající pevnosti za Balaury (v testování v ostrém provozu)
Obrázek

Avatar uživatele
Kruxminor
Forum Admin
Forum Admin
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 Črv 2010, 16:57
Skype: Krumpixor
Server: soul aion
Frakce: Asmo
Char: Kruxminor
Class: Chanter
Legie: Game Master
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Kruxminor » 13 Pro 2015, 18:41

13.12.2015 po restartu:

- oprava portálů 802439 802440 832746
- spawn 801668 Kiundis
- opraveny boxy 188052738 Blood Mark Box, 188052724 Beritran Hoard, 188053012 Blood Mark Enchantment Chest
- oprava Abyssal Splinter, Unstable Abyssal Splinter dle dokumentu
- snížen dmg Suny a Calindi v DLR
- TS bedna se spawne po zabití správného bosse v zahradě
- snížení šance na výměnu medailí u fontán (byly příliš vysoké, na výměnu má vliv RATE serveru a VIP účet)
- otevření portů na mapy Levinshor a Kaldor
- uzavření instancí Illuminary Obelisk a Linkgate Foundry
- otevření instancí: Krotan Chamber, Kysis Chamber a Miren Chamber
- odstranění spawnu Advisor Ubara
- oprava dropu truhel v Tiamaranta Eye (upraveny počty, pravděpodobnosti, něco přidáno)
- srovnání času respawnu pro klíčníka a patřičné truhly (Protectorate Treasuse Box)
- nahodení úpravy 5GP za kill a -2GP za smrť v PVP
Obrázek

Avatar uživatele
Kruxminor
Forum Admin
Forum Admin
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 Črv 2010, 16:57
Skype: Krumpixor
Server: soul aion
Frakce: Asmo
Char: Kruxminor
Class: Chanter
Legie: Game Master
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Kruxminor » 14 Pro 2015, 18:36

Po restartu 14.12.2015
- oprava chyby dropu v Indiana Deph. Dropovat již lze
Obrázek

Avatar uživatele
Specter
Developer
Developer
Příspěvky: 292
Registrován: 14 Zář 2013, 18:21
Skype: bajberos
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Specter » 21 Pro 2015, 00:13

CHANGELOG 20.12.2015

- opraven dungeon Danuar Reliquary. Dungeon obsahuje několik fází, během níž budete muset čelit bossovi Cursed Queen Modor. Poté, co ho (nebo jí) dostatečně "naštvete", povolá si na vás své klony. Pouze jeden z nich je ten pravý, po jehož zabití se zjeví konečná podoba Queen Modor. Dungeon se bude nadále optimalizovat podle vašeho feedbacku :-).

Změna se projeví jako vždy po restartu, čili zítra.
V případě kontaktování pomocí Skype poprosím rovnou popsat problém.
Pokud si chcete jen tak pokecat, tak do toho, ale neslibuju, že odpovím hned.

Avatar uživatele
Slash
Developer
Developer
Příspěvky: 725
Registrován: 16 Zář 2011, 15:22

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Slash » 27 Pro 2015, 13:22

- oprava systému HOTSPOT TELEPORT-ov
- úprava packetu SM_INSTANCE_INFO
- prepracovanie vzorcov na výpočet PvP dmg (podľa najnovších info z officu)
- vzorec na magic ressist po novom zohľadňuje aj PVP magic ressist (skúšobne)
- úprava šance na prechod effectu z Godstonu (skúšobne trochu znížená)
- do jadra pridaná podpora pre MP štít u Aethertech-a
- do jadra pridaná podpora pre frontal attack skilly u Aethertech-a
- oprava skillu Turbulence (po novom redukuje rýchlosť letu o -20%)
- oprava skillov Kinetic Battery, Kinetic Bulwark, Chilling Wave, Riplash, Conversion Pulse
- oprava questu Hokuna Matata
- dvere v Argent Manor - Elemental Iron Prison fungujú tak ako na oficiálnych severoch, teda reagujú len na elemental dmg (transformácie berte z NPC v miestnosti)
- oprava teleportéra Fatebound Abbey Teleport Statue

Avatar uživatele
Slash
Developer
Developer
Příspěvky: 725
Registrován: 16 Zář 2011, 15:22

Re: Opravy 4.7.5

Příspěvekod Slash » 28 Pro 2015, 20:54

- pridanie configu pre Abyss Ranking
- pridanie configu pre GP odmenu za siege
- vytvorenie nového systému prerozdelenia GP za PvP v parte (aj pre support classy)
- synchronizácia maximálnej šance na úspešný magic ressist s evasion (skúškobne)
- prepracovanie systému counter skillov (fungujúcich po parry, blocku, magic ressist-e a pod.)
- oprava mana consume u skillu Stable Stance I
- zvýšenie presnosti zaokrúhľovania statu Strike Fortitude a Spell Fortitude


Vrátit se na “Developer`s Diary”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host